IFacilityservices is een regionaal opererend, flexibel en allround bedrijf met diensten op het gebied van gebouwenbeheer, energiebeheer en het verstrekken van facilitaire adviezen. Ons doel is te ontzorgen, te streven naar kostenbesparingen en de kwaliteit van uw pand te waarborgen.
IFacilityservices is een kleine, professionele dienstverlener voor het beheer van bedrijfsonroerend goed, energiebeheer, de begeleiding van verbouwingen en geven van facilitair advies.
iFacilityservices is een all-round bedrijf met diensten op het gebied van technisch gebouwbeheer, energiebeheer en het verstrekken van facilitaire adviezen en facilitair beheer.
Ons doel is te ontzorgen, te streven naar kostenbesparing en kwaliteit te waarborgen. Wij hebben uitgebreide ervaring in het adviseren van vastgoedgebruikers, beleggers en dienstverleners in de publieke en private sector, ongeacht het type vastgoed - van kantoren tot scholen. Ook met het dagelijks beheer van het vastgoed bent u bij ons in prima handen. Schoonmaakonderhoud, energielevering, brand- en inbraakbeveiliging, afvalverwijdering, legionella- en ongediertebestrijding zijn slechts enkele voorbeelden waarbij wij kunnen adviseren of zelf van dienst zijn. Wij komen onze afspraken na, doen wat we beloven en hechten waarde aan integer, open ondernemen.
Van kantoorgebouw tot kerk, van bedrijfshal tot kasteel, van woonhuis tot her-ontwikkelgebied. IF Maastricht biedt oplossingen voor het hele leegstandsegment.
Ons leegstandbeheer is maatwerk: wij denken met u mee en zoeken naar flexibele en representatieve invullingen die recht doen aan het pand of het gebied. Op die manier minimaliseren we de leegstandrisico’s en optimaliseren we uw rendement. Wij zorgen dat u geen omkijken meer heeft naar uw pand tot op het moment van oplevering.
De ervaring heeft ons geleerd dat samenwerking en nauw overleg met de opdrachtgever tot een optimale kwaliteit leidt.
Op basis van een Meerjaren Onderhouds Planning (MOP) kunnen wij samen met u niet alleen een overzicht genereren van alle onderdelen van uw onroerend goed.
Door middel van een tijdschema kan controle, onderhoud of vervanging vastgelegd worden. IF Maastricht kan deze werkzaamheden voor u verzorgen, een offerte-traject opstarten en/of regie voeren. Indien u dit werk liever helemaal in eigen hand houdt, dan kan dit natuurlijk ook.
Een goed onderhoudsbeleid anticipeert op toekomstig gebruiken houdt rekening met de tijdelijkheid van zaken. Wij inventariseren samen met u de verwachte levensduur, zowel technisch als economisch en vertalen dit in een planning. Vanuit deze planning heeft u een goed inzicht in de verwachte kosten en kunt u deze in toekomstige budgeten verwerken. Een eventuele andere invulling van uw pand wordt hierin natuurlijk verwerkt.
Organisaties zijn tegenwoordig aan veel veranderingen onderhevig. Veranderingen die tot gevolg hebben dat huisvesting moet worden aangepast of dat er nog meer grip op de kosten hiervan noodzakelijk is.
IF Maastricht kan dankzij haar ruime ervaring op het gebied van facility management u ondersteunen in het maken van afgewogen keuzes. Als onafhankelijke adviseur kunnen wij door middel van een frisse blik de hoofd- en bijzaken goed onderscheiden waardoor heldere aanbevelingen kunnen worden.
Wij verrichten werkzaamheden die voor klanten te kleinschalig zijn om uit te besteden aan reguliere bedrijven maar bijdragen aan een positieve woon- of werkbeleving.
De werkzaamheden worden tegen een zeer scherp uurtarief verricht, waarbij u altijd verzekerd bent van een correcte, verantwoorde uitvoering. Voorbeelden van werkzaamheden zijn:
• Het af- en bijstellen van hang- en sluitwerk en deurdrangers in het gebouw.
• Het vervangen van defecte (nacht) verlichting.
• Het repareren van kleine beschadigingen aan tegelwerk, kozijnen dergelijke.
• Beheer van tuin en/of onkruidbestrijding rondom het complex.
• Het verwijderen van graffiti.
• Opzetten en uitvoeren beheersplan legionella bestrijding
Bij inbraak draagt IF Maastricht zorg voor noodzakelijk en definitief herstel van de schade aan uw bedrijfspand of woonhuis. Bovendien wordt de rommel netjes opgeruimd en het pand worden “afgedicht”.
Nadat dit alles is afgewikkeld wordt er aangifte voor u gedaan bij de regionale Politie. Deze taak nemen wij u uit handen, zodat u de volgende dag niet naar het Politiebureau hoeft te gaan om alsnog aangifte te doen wat u enorm veel tijd en ergernis bespaart.
Om alles vergoed te krijgen van uw verzekerings-maatschappij maken wij een complete digitale fotoreportage van de inbraak. Wij verzamelen voor u de gegevens die nodig zijn, zodat u of wij alles direct naar de verzekering kunnen sturen.
Tevens is het mogelijk dat de permanente bewaking wordt verzorgd wanneer noodzakelijk herstel van de schade niet direct mogelijk is.
Na iedere afhandeling ontvangt u een bezoek-rapport. In dit rapport staat de aard, omvang en het tijdstip van de melding. Tevens worden de getroffen maatregelen gerapporteerd.
- Leliveld Advocaten Maastricht en Nuth
Everstraat 1
6219 BT Maastricht
T +31(0)43 321 99 84
M +31(0)6 253 79 288
BTW nr. NL.210.670.794.B02
KvK nr. 14112734
Everstraat 1
|